Meniu Anunt
06-07-2021

Marketing imobiliar: Agentie sau dezvoltator rezidential? Cu ce te poate ajuta o agentie de marketing si promovare imobiliara

share:

Marketing imobiliar: Agentie sau dezvoltator rezidential? Cu ce te poate ajuta o agentie de marketing si promovare imobiliara
TOTUL porneste de la strategie, indiferent ca este vorba despre un proiect rezidential, agentie imobiliara sau despre o campanie de marketing. Ne ajutam clientii sa devina memorabili si ne asiguram ca toate elementele brandului comunica un mesaj clar catre piata sau nisa de piata pe care vor sa o acapareze. imoPR creaza o strategie de branding de la A la Z, pornind de la un logo unic, pana la definirea exacta a culturii si valorilor companiei.

In primele 6 luni de activitate ale anului 2021 am creat  website-uri moderne, responsive si mobile friendly. Oferim mai mult decât servicii de web design: conturam imaginea afacerii clientului nostru în mediul online si offline.

Pe parcursul colaborarii cu clientii nostrii, ca agentie de marketing imobiliar, am pus la punct de la 0 noi identitati vizuale, am creat site-uri de prezentare complete si elegante dar si promovare si rebranding pentru website-uri deja existente in wordpress, html5 sau alta platforme, pentru clientii nostri care detin business-uri in Real Estate si servicii conexe.

Cele mai noi strategii si tehnici de promovare imobiliara fac parte din ADN-ul nostru. La acestea se adauga si dragostea pentru Real Estate! Datorita know how-ului echipei imoPR in marketing, publicitate si PR imobiliar am anticipat cu usurinta cerintele si asteptarile clientilor nostrii din domeniul imobiliar si bancar, am putut crea campanii personalizate si perfect adaptate nevoilor individuale ale brandului cu scopul de a creste awareness-ul si de a livra lead-uri de calitate.

Un client care isi aminteste de tine este aproape sigur un client castigat! 

TOTUL porneste de la strategie, indiferent ca este vorba despre un proiect rezidential, agentie imobiliara sau despre o campanie de marketing. Ne ajutam clientii sa devina memorabili si ne asiguram ca toate elementele brandului comunica un mesaj clar catre piata sau nisa de piata pe care vor sa o acapareze. 

Noi cream o strategie de branding de la A la Z, pornind de la un logo unic, pana la definirea exacta a culturii si valorilor companiei.

Logo

Logo-ul este manifestarea vizuala a tuturor valorilor pe care o compania le reprezinta, o emblema usor de recunoscut si de memorat. 

imoPR creeaza logo-uri unice care sa reprezinte intru totul brandul si mesajul companiei in piata imobiliara, aici vorbim de dezvoltatori rezidentiali, agentii imobiliare, cabinete de avocatura, banci sau in e-commerce si alte servicii conexe. Logo-ul il livram in toate variantele de care partenerii nostri au nevoie pentru medii digitale sau print, dar si pentru inregistrarea marcii la OSIM. 

Servicii Webdesign si Social Media Marketing

Dupa crearea logo-ului, webdesignul si crearea site-ului si stabilirea Brandului, Strategiile de promovare imobiliara stabilite impreuna cu clientii nostrii au inclus stabilirea prezentei si publicitatii din mediul online in Google  Adwords si Social Media prin canalele Facebook, Instragram, YouTube, Google MyBusiness si Linkedin, toate portalurile relevante din piata imobiliara cu ajutorul CRM-ului imobiliar ImobManager.ro, campanii integrate de bannere in Reteaua Titirez.ro si in alte site-uri alese cu mare precizie, dar si direct mail, comunicate de presa si newslettere. 

Publicitate offline

Sigur, in ziua de astazi totul se intampla online. Cu toate acestea, impresiile definitive si vanzarile se intampla in offline, in viata reala. Atragem atentia potentialilor clienti si intarim impresia pozitiva a celor deja existenti, fiind prezenti intotdeauna acolo unde sunt si ei.

Bannere stradale, publicitate outdoor, flyere, brosuri si cataloage, aparitii in reviste print, carti de vizita - toate acestea exista de cand lumea si nu fara motiv - chiar functioneaza! Pentru brand awareness am integrat si campanii offline prin bannere stradale, mesh-uri, promovare metrou si colantari autobuze, promovare in aeroporturi, dar si in mass-media prin publicitate la radio si TV.

Campanii generare leaduri

Am avut campanii de publicitate si marketing imobiliar mari integrate, dar si campanii mai mici targetate. Ne adresam tuturor jucatorilor din Real Estate, mici sau mari, pentru a le crea o imagine emblematica, dar si pentru a le genera din ce in ce mai multi clienti. Cream si gestionam cu success campanii de generare leaduri in toate mediile de promovare, folosind multiple modalitati de promovare, care de care mai eficienta si vizibila de catre potentialii clienti.

SEO

De exemplu, e-mail marketing-ul (marketingul prin e-mail) ramane si in ziua de astazi una dintre cele mai eficiente si accesibile formule de promovare, fiind un canal direct de comunicare intre companie si clientii sai (fosti, actuali si potentiali); Advertoriale pentru o vizibilitate mai buna in cautarile Google si pentru o mai buna indexare (SEO). Advertorialele ofera exact expunerea de care o companie are nevoie, iar noi putem ajuta cu redactarea, dar si cu distributia acestora. Optimizam SEO si gasim cele mai potrivite cuvinte care sa puna sub lumina reflectoarelor mesajul clientilor nostri. Un ranking mai mare si o indexare mai buna se face daca advertorialele sunt plasate in site-uri nisate pe domeniu, astfel incat avand un business in imobiliare aveti nevoie de plasari in portaluri imobiliare. Iar imoPR va poate ajuta in aceste demersuri.

Randari si tururi virtuale

imoPR nu este doar prima agenie de marketing si PR imobiliar, ci si prima agentie care in perioada Pandemiei Covid 19 a pus la dispozitie clientilor sai tehnologia 3D, trailere si tururi virtuale, la preturi accesibile. 

Randarile sunt imagini construite digital care reproduc cu acuratete maxima un interior, de la finisaje pana la elemente arhitecturale sau lumini ambientale. Posibilitatea de vizualizare in detaliu a proprietatilor, cu variante infinite de amenajare, schimba regulile jocul in imobiliare, industria hoteliera si nu numai si permite clientilor sa isi faca o idee precisa despre proprietatile de interes.

Randarile 3D nu sunt doar un tool indispensabil pentru dezvoltatorii care sunt in perioada de pre-sales! Modelarea digitala va poate ajuta sa puneti in valoare proprietatile vechi, neamenajate.

In plus, clientii care nu sunt siguri daca o proprietate este potrivita pentru stilul lor de viata pot fi convinsi cu ajutorul unei randari care sa sugereze mai multe optiuni de amenajare.  

Avantajul nostru?

Putem alege orice unghi sau punct de pornire dintr-o camera, exact cum ar face un fotograf in realitate. Unele tehnologii 3D au o flexibilitate mai mica din acest punct de vedere, fiind necesar inca de la inceput sa se stabileasca aceste detalii. Noi construim intai intreaga camera si apoi experimentam cu cele mai atractive perspective, care surprind in detaliu o incapere. Fie ca vorbim de randari foto realiste din mai multe unghiuri, schite 3D sau randari video, suntem obsedati de detalii si asta se vede! Avem mare grija sa alegem cele mai realiste finisaje si sa setam luminile naturale si ambientale astfel incat clientul sa vada proprietatea in cea mai buna varianta a sa. 

Printre clientii care au ales imoPR ca agentie de marketing si promovare imobiliara numaram proiecte rezidentiale si dezvoltatori de mare anvergura din toata Romania precum: EnVogue Residence, Ivory Residence, Tiriac Imobiliare; portaluri imobiliare: Titirez.ro, MulteCase.ro; companii de Real Estate Property and Asset Management: Casazela Properties;  Agentii Imobiliare: CGA Home Consulting, Apulum94, All Imob, K Imobiliare, Partener Imobiliare etc.